Vrátenie tovaru

 

 

 

PROSÍM FORMULÁR NETLAČIŤ, VYPLNIŤ len elektronicky po odoslaní!
Formulár nájdete dole pod textom (elektronický aj pdf. verziu). Stači vyplniť iba jednu verziu.

 

Adresa na spätné odoslanie zásielok v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru:

  • Posta png.


    wearit s.r.o.
    P.O. BOX 90
    830 00 Bratislava
  • AKCEPTUJEME VRÁTENIE LEN SLOVENSKOU POŠTOU NA UVEDENÝ P O BOX 

 

 

Linky na sledovanie či sme váš balík už prevzali:

Postup pri reklamácii alebo vrátení bez udania dôvodu do 14 dní:

  1. Balíček treba najskôr podať na pošte (doporučene).
  2. Číslo balíka si treba uschovať

Tovar neposielajte ako vratku - my nedisponujeme vratkovým kódom. Tovar pošlete ako balík. Náklady na dopravu od nás k zákazníkovi vám budú preplatené, ak vrátite celú objednávku, ak sa vracia iba časť objednávky, je zákazníkovi preplatená len daná vrátená časť za tovar. Náklady za vrátenie tovaru nepreplatíme.

  • Akceptujeme len zásielky vrátené na toto vydávacie miesto. V prípade preplnenia výdajného miesta alebo iných technických problémov kontaktuje bezodkladne náš zákaznícky servis.

  • Tovar treba poslať doporučene (podacie číslo treba si uschovať), za obyčajné zásielky, ktoré sa stratia neručíme, nie na dobierku (v tom prípade nebude prevzatý).

  • Dávajte si prosím pozor, aby ste tovar opatrne zabalili. Pri balení tovaru, prosím, nepoužívajte zošívačku alebo tekuté lepidlo. Ak nám bude vrátený tovar so škodou, ktorá vznikla nesprávnym zabalením, nebudú vám vrátené finančné prostriedky. 
  • Peniaze vraciame následne na účet. (číslo účtu a adresu treba uviesť do formulára). Reklamačný čas platí 14 dní odo dňa prevzatia zásielky zákazníkom. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na facebooku.

  • Peniaze Vám vrátime do 14 dní od prebratia balíku od prepravcu (Pošta)

Kontakty:

Tu môžete reklamačný formulár vytlačiť a  poslať v  balíčku → Stiahnúť