Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

1. Všeobecné ustanovenia
 
Nasledujúce obchodné a reklamačné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán,
ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi obchodníkom : fastfashion s. r. o.,  Ičo : 52 729  273,
Karpatské námestie 7770/10A
Bratislava - mestská časť Rača 831 06 , zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu
Bratislava III , oddiel: sro, vložka číslo: 141495/B (ďalej len "" „obchodník“) a kupujúcim. Predmetom tejto
zmluvy je kúpa a predaj tovaru na internetovej stránke elektronického obchoduobchodníka .
Kontaktné údaje obchodníka :

! POZOR toto nie je adresa pre zaslanie reklamácie / vratky. Ak chcete tovar vrátiť prosíme
postupujte podľa pokynov na tejto stránke: Vrátenie tovaru.
Pri nedodržaní postupu sa vrátenie tovaru zbytočne predĺži. Ďakujeme.
fastfashion s. r. o.
Sídlo:  Karpatské námestie 7770/10A
Bratislava - mestská časť Rača 831 06

 
IČO : 52 729  273
DIČ: 2121125446 

IČ DPH : SK2121125446


Vložka číslo : 141495/B
Sídlo prevádzky : 
Karpatské námestie 7770/10A
Bratislava - mestská časť Rača 831 06 
 
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
Odbor výkonu dohľadu
ba@soi.sk
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70

http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
 
1.1. Tieto obchodné a reklamačné podmienky v znení platnom v deň uzatvorenia kúpnej zmluvy
sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade uzatvorenia kúpnej zmluvy v písomnej
forme, v ktorej budú dohodnuté podmienky odchylne od týchto obchodných a reklamačných
podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred týmito obchodnými a
reklamačnými podmienkami. Novo dohodnuté obchodné podmienky nesmú byť v rozpore s inými
právnymi úpravami (skrátenie lehoty na vrátenie tovaru, záručnej doby a pod.)
1.2. Na účely týchto obchodných a reklamačných podmienok sa doplnkovou zmluvou rozumie
zmluva, pri ktorej kupujúci nadobúda tovar alebo je mu poskytovaná služba, ktorá súvisí s
predmetom danej kúpnej zmluvy, pokiaľ je dodávaný tovar alebo poskytovaná služba
obchodníkom alebo treťou stranou na základe ich dohody.
1.3. Zobrazená kúpna cena za tovar na akejkoľvek internetovej stránke elektronického obchodu,
ktorá je prevádzkovaná obchodníkom obsahuje aj daň z pridanej hodnoty v stanovenej výške
podľa platného právneho predpisu Slovenskej republiky. Nezahŕňa cenu za prepravu tovaru alebo
iné voliteľné služby. Všetky obchodné a iné akcie platia do vypredania zásob, ak pri danom
tovare nie je uvedené inak.
1.4. Právom obchodníka je kedykoľvek upraviť predajnú cenu tovaru, ktorá je uvedená na
internetovej stránke elektronického obchodu, v prevádzke obchodníka . Takáto zmena sa
nevzťahuje na kúpne zmluvy uzatvorené pred zmenou ceny, bez ohľadu na to, že ešte neprišlo k
dodaniu tovaru.

2. Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy
 
2.1. Kúpna zmluva sa uzatvára na základe návrhu, ktorý zasiela kupujúci obchodníkovi vo forme
vyplneného a odoslaného formulára prostredníctvom internetovej stránky obchodníka , ktorému
zaslal návrh na jej uzatvorenie. Predmetom zmluvy je odplatný prevod vlastníckeho práva k
tovaru označeného kupujúcim za kúpnu cenu a za podmienok, uvedených v tejto objednávke
(ďalej len "objednávka").
2.2. Po odoslaní objednávky bude zaslaná na e-mailovú adresu automaticky generovaná správa
o prijatí objednávky do elektronického systému obchodníka (ďalej len "potvrdenie doručenia
objednávky"). V prípade potreby je možné, že na e-mailovú adresu kupujúceho môžu byť
zasielané všetky dodatočné informácie ohľadne jeho objednávky.
2.3. Potvrdenie o doručení objednávky obsahuje informácie o tom, že obchodníkovi bola
doručená objednávka, a je zároveň akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy.
2.4.  Obsahom akceptácie objednávky sú názov a špecifikácia tovaru, ktorého predaj je
predmetom kúpnej zmluvy, údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb, údaj o pravdepodobnej
dodacej lehote tovaru, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o podmienkach,
spôsobe cene a termíne prepravy tovaru na dohodnuté miesto doručenia pre kupujúceho, ďalej
údaje o obchodníkovi ako napríklad obchodné meno, sídlo, IČO a podobné. Oznámenie môže
obsahovať aj iné potrebné údaje.

2.5. Uzatvorenie kúpnej zmluvy nastáva doručením akceptácie objednávky elektronickou alebo
písomnou formou.
2.6.Obchodník jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom informoval
pred odoslaním objednávky kupujúceho o predzmluvných informáciách, týkajúcich sa
reklamačných, platobných, obchodných, prepravných a iných podmienok tak, že:
1. o hlavných vlastnostiach tovaru alebo charaktere služby v rozsahu primeranom
použitému prostriedku komunikácie a tovaru alebo službe informoval na príslušnej
katalógovej stránke elektronického obchoduobchodníka ,
2. o obchodnom mene a sídle obchodníka informoval na príslušnej podstránke
elektronického obchodu obchodníka a v čl. 1týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchoduobchodníka ,
3. o telefónnom čísle obchodníka a o ďalších údajoch, ktoré sú dôležité pre kontakt
kupujúceho s obchodníkom, najmä adresu jeho elektronickej pošty a číslo faxu, ak ich má
informoval na príslušnej podstránke elektronického obchodu obchodníka a v čl. 1týchto
obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke
elektronického obchodu obchodníka o,
4. o adrese obchodníka , na ktorej môže kupujúci uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby,
podať sťažnosť alebo iný podnet informoval v čl. 1 týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu
obchodníka
5. o celkovej cene tovaru alebo služby vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých
ostatných daní alebo ak vzhľadom na povahu tovaru alebo služby nemožno cenu
primerane určiť vopred, spôsob, akým sa vypočíta, ako aj o nákladoch na dopravu,
dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky, alebo, ak tieto náklady a poplatky nemožno
určiť vopred o skutočnosti, že kupujúci ich bude povinný uhradiť informoval na príslušnej
katalógovej stránke elektronického obchodu obchodníka ,
6. o platobných podmienkach, dodacích podmienkach, o lehote, do ktorej sa obchodník
zaväzuje dodať tovar alebo poskytnúť službu, o informácii o postupoch uplatňovania a
vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov kupujúceho informoval v príslušných
článkoch týchto obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na
príslušnej podstránke elektronického obchodu obchodníka ,
7. o informácii o práve kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy, o podmienkach, lehote
a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy informoval v čl. 10 týchto
obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke
elektronického obchodu obchodníka,
8. o poskytnutí formuláru na odstúpenie od kúpnej zmluvy informoval v čl. 10 a v prílohe
týchto obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej
podstránke elektronického obchoduobchodníka ; obchodník zároveň poskytol samotný
formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy v prílohe týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu
obchodníka.
9. o informácii, že ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, bude znášať náklady spojené
s vrátením tovaru obchodníkovi podľa § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane
spotrebiteľa (ďalej len ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“) obchodníka a o zmene
a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa“), a ak odstúpi od
kúpnej zmluvy aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je
možné vrátiť prostredníctvom pošty informoval v čl. 10 týchto obchodných
a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu obchodníka ,
10. o povinnosti kupujúceho uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie
podľa §21 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa ak kupujúci odstúpi od zmluvy o

službách po tom, čo udelil obchodníkovi výslovný súhlas podľa § 17 ods. 10 písm c)
Zákona o ochrane spotrebiteľa informoval v čl. 10 týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu
obchodníka ,
11. o okolnostiach, za ktorých kupujúci stráca právo na odstúpenie od zmluvy informoval v čl.
10 týchto obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej
podstránke elektronického obchoduobchodníka ,
12. o poučení o zodpovednosti obchodníka za vady tovaru alebo služby podľa ust. § 622
a 623 Občianskeho zákonníka informoval v čl. 8 týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu
obchodníka ,
13. o existencii a podrobnostiach záruky poskytovanej výrobcom alebo obchodníkom podľa
prísnejších zásad ako ustanovuje ust. § 502 Občianskeho zákonníka, ak ju výrobca alebo
obchodník poskytuje, ako aj informáciu o existencii a podmienkach pomoci a službách
poskytovaných kupujúcemu po predaji tovaru alebo poskytnutí služby, ak sa taká pomoc
poskytuje informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu
obchodníka a čl. 9 týchto obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené
na príslušnej podstránke elektronického obchoduobchodníka ,
14. o existencii príslušných kódexov správania, ktoré sa obchodník zaviazal dodržiavať,
a o spôsobe, akým sa môže kupujúci s nimi oboznámiť alebo získať ich znenie informoval
na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchoduobchodníka ,
15. o dĺžke trvania zmluvy, ak ide o zmluvu uzavretú na dobu určitú; ak ide o zmluvu uzavretú
na dobu neurčitú alebo ak ide o zmluvu, pri ktorej sa automaticky predlžuje jej platnosť,
aj informáciu o podmienkach vypovedania zmluvy informoval na príslušnej katalógovej
stránke elektronického obchodu obchodníka a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu
obchodníka ,
16. o minimálnej dĺžke trvania záväzkov kupujúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy, ak z
kúpnej zmluvy vyplýva pre kupujúceho takýto záväzok informoval na príslušnej
katalógovej stránke elektronického obchodu obchodníka a v týchto obchodných
a reklamačných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke
elektronického obchodu obchodníka ,
17. o povinnosti kupujúceho zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú finančnú zábezpeku na
žiadosť obchodníka a o podmienkach, ktoré sa na jeho poskytnutie vzťahujú, ak z kúpnej
zmluvy vyplýva pre kupujúceho takýto záväzok informoval na príslušnej katalógovej
stránke elektronického obchodu obchodníka a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu
obchodníka ,
18. o funkčnosti vrátane použiteľných technických ochranných opatrení na zabezpečenie
elektronického obsahu, ak je to vhodné informoval na príslušnej katalógovej stránke
elektronického obchodu obchodníka a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchodu
obchodníka ,
19. o kompatibilite elektronického obsahu s hardvérom a softvérom, o ktorých obchodník vie
alebo je rozumné očakávať, že o nich vie, ak je to vhodné informoval na príslušnej
katalógovej stránke elektronického obchodu obchodníka a v týchto obchodných
a reklamačných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke
elektronického obchodu obchodníka ,
20. o možnosti a podmienkach riešenia sporu mimosúdnou cestou prostredníctvom systému
alternatívneho riešenia sporov, ak sa obchodník zaviazal tento systém využívať
informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu obchodníka a v
týchto obchodných a reklamačných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej
podstránke elektronického obchodu obchodníka o,

21. o potrebných úkonoch na uzatvorenie kúpnej zmluvy tak, že tieto potrebné úkony popísal
v týchto obchodných a reklamačných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej
podstránke elektronického obchoduobchodníka ,
22. o tom, že kúpna zmluva bude uložená v elektronickej podobe u predajcu a je kupujúcemu
dostupná po tom, ako si ju kupujúci písomne vyžiada informoval na príslušnej katalógovej
stránke elektronického obchodu obchodníka a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchoduobchodníka ,
o tom, že jazykom ponúkaným na uzatvorenie zmluvy je slovenský jazyk informoval na príslušnej
katalógovej stránke elektronického obchodu obchodníka a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického obchoduobchodníka
.
2.7. Pokiaľ obchodník i nesplnil svoju informačnú povinnosť podľa bodu 2.6. písmena e) týchto
obchodných a reklamačných podmienok, kupujúci nie je povinný tieto dodatočné náklady alebo
poplatky uhradiť.

3. Práva a povinnosti obchodníka
 
3.1. Obchodník je povinný:
1. a) v prípade potvrdenia objednávky formou akceptácie je obchodník povinný dodať
kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, lehote, kvalite a zabaliť ho a zabezpečiť
prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu,
2. b) zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR,
3. c) zaslať potvrdenie o uzavretí kúpnej zmluvy na trvalom nosiči, ako napríklad cez e-mail.
Potvrdenie je povinný zaslať bezodkladne a musí obsahovať všetky informácie uvedené v
2.6. vrátane formuláru na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
4. d) najneskôr spolu s tovarom odovzdať kupujúcemu v elektronickej alebo písomnej forme
všetky potrebné doklady na prevzatie a užívanie zakúpeného tovaru a tak isto ďalšie
doklady, ktoré sú predpísané platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky ako
napríklad návod v slovenskom jazyku, dodací list, záručný list a daňový doklad.
3.2. Obchodník má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny kupujúcim za dodaný tovar.
3.3. V prípade nedostupnosti tovaru alebo vypredania zásob, nie je schopný obchodník dodať
tovar kupujúcemu v lehote dohodnutej v kúpnej zmluve, určenej týmito obchodnými a
reklamačnými podmienkami alebo za dohodnutú kúpnu cenu, je povinnosťou obchodníka
ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie, poprípade možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy pre
kupujúceho (storno objednávky). Odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo storno objednávky je
možné zaslaním e-mailu kupujúcim. V prípade uhradenia kúpnej ceny kupujúcim alebo jej časti,
je povinnosťou obchodníka vrátiť všetky platby a teda už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť,
vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov v lehote 14 dní
odo dňa doručenia e-mailu o odstúpení od kúpnej zmluvy resp. stornovania objednávky
kupujúcemu na ním určený účet, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. Pokiaľ nedôjde k
prijatiu náhradného plnenia kupujúcim, ponúkané obchodníkom a ani neodstúpi od kúpnej
zmluvy, je obchodník oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy. V prípade uhradenia kúpnej ceny
kupujúcim alebo jej časti, je obchodník povinný vrátiť už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v
lehote 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy, kupujúcemu.

4. Práva a povinnosti kupujúceho
 
4.1.Obchodník oboznámil kupujúceho o povinnosti zaplatiť kúpnu cenu. Táto povinnosť je
súčasťou objednávky.
4.2. Práva kupujúceho: Kupujúci má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne
a mieste dohodnutom zmluvnými stranami.
4.3. Povinnosti kupujúceho:
1. a) zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu obchodníkovi v dohodnutej lehote splatnosti, vrátane
nákladov za doručenie objednaného tovaru,
2. b) prevziať tovar, ktorý bol objednaný a dodaný
3. c) v dodacom liste potvrdiť prevzatie tovaru svojim podpisom, alebo podpisom ním
poverenej osoby.

5. Dodacie a platobné podmienky
5.1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže
kupujúci zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
 bezhotovostne platobnou kartou prostredníctvom platobnej
brány GoPay alebo Shoptetpay.
 službou Ahoj platby.
 v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere na výdajni zásielok (Packeta /
Zasielkovňa, Pošta, GLS...).
5.2. Zásielky odosielame každý pracovný deň. Doba doručenia je 1-2 dni záleží od zvoleného
dopravcu.
5.3. Pri každom tovare na internetovej stránke elektronického obchodu je uvedená obvyklá
dostupnosť tovaru aj s termínom jeho expedície.
5.4. Obchodník je povinný dodať vec kupujúcemu bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa
uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ sa nedohodli v kúpnej zmluve inak. Pokiaľ si túto povinnosť
obchodník nesplnil, môže ho kupujúci vyzvať, aby dodal vec v ním určenej primeranej dodatočnej
lehote. Ak nedôjde k dodaniu veci ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, je kupujúci oprávnený
odstúpiť od zmluvy.
5.5. Obchodník je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru aj pred uplynutím lehoty na
dodanie tovaru dohodnutej v kúpnej zmluve.
5.6. Povinnosťou kupujúceho je prevziať tovar na dohodnutom mieste, podľa kúpnej zmluvy
alebo iným spôsobom v čase pred doručovaním tovaru (ďalej len "miesto"). Kupujúci je povinný
prevziať tovar v časovom rozsahu, ktoré je obchodníkomalebo jeho zástupcom, povereným
doručiť tovar a kupujúcim dohodnuté v kúpnej zmluve alebo iným spôsobom v čase pred
doručovaním tovaru (ďalej len „Časový rozsah“).

5.7. Pokiaľ, obchodník dopraví tovar kupujúcemu na miesto a v časovom rozsahu, je povinnosťou
kupujúceho prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, prevzatie tovaru osobou splnomocnenou
kupujúcim. Kupujúci je povinný podpísať protokol o zaplatení kúpnej ceny, o doručení a o
odovzdaní tovaru. Povinnosťou tretej osoby splnomocnenej na prevzatie tovaru je predložiť
obchodníkovi kópiu akceptácie objednávky. Okamihom doručenia tovaru kupujúcemu sa tovar
považuje za dodaný. Doručením tovaru kupujúcemu sa rozumie dodanie tovaru na Miesto, jeho
prevzatie kupujúcim alebo treťou osobou splnomocnenou kupujúcim a podpísanie protokolu
o zaplatení kúpnej ceny a doručení a odovzdaní tovaru kupujúcim alebo treťou osobou
splnomocnenou kupujúcim.
5.8. V prípade potreby opakovať dodanie tovaru z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste a
v časovom rozsahu alebo ak kupujúci neprevezme tovar do 7 dní po márnom uplynutí časového
rozsahu, bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od kúpnej zmluvy, vzniká obchodníkovi
nárok na uplatnenie náhrady vo výške skutočných nákladov za vzniknutú škodu za pokus o
neúspešné doručenie tovaru na miesto.
5.9. Povinnosťou kupujúceho je kontrola prijatej zásielky, obal tovaru a aj tovar, ihneď po
doručení v prítomnosti zástupcu obchodníka , napríklad kuriér. Pokiaľ bude zistená vada tovaru,
je povinnosťou zástupcu predávajúceho umožniť kupujúcemu vyhotovenie záznamu o povahe a
rozsahu vady tovaru, správnosť potvrdí zástupcaobchodníka . S takto vyhotoveným záznamom,
doručeným obchodníkovi môže kupujúci odmietnuť prevziať dodaný tovar s vadou alebo potvrdiť
doručenie tovaru s vadou a následne v zmysle čl. 8 týchto obchodných a reklamačných
podmienok uplatniť reklamáciu vád tovaru u obchodníka alebo ním určenej osoby. Pokiaľ
kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar s vadami, všetky účelne vynaložené náklady na vrátenie
tovaru obchodníkovi znášaobchodník.
5.10. V prípade nedodania tovaru obchodníkom , je kupujúci oprávnený v lehote uvedenej v
bode 5.2. týchto obchodných podmienok odstúpiť od kúpnej zmluvy a obchodník je povinný
kupujúcemu vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní od okamihu doručenia
odstúpenia od kúpnej zmluvy. Peňažné prostriedky sa prevedú na bankový účet, ktorý určí
kupujúci.
 

6. Kúpna cena
 
6.1. Kúpna cena za tovar, ktorá bola dohodnutá v kúpnej zmluve medzi kupujúcim
a obchodníkom je uvedená v akceptácii objednávky (ďalej len "kúpna cena"). V prípade ak je
kúpna cena uvedená v potvrdení doručenia objednávky vyššia ako cena za identický tovar
uvedená v ponuke elektronického obchodu v čase odoslania objednávky kupujúcim, obchodník
doručí kupujúcemu elektronickú správu s informáciou o ponuke novej kúpnej ceny v inej výške,
ktorá sa považuje za návrh obchodníka na uzavretie novej kúpnej zmluvy, ktorý musí kupujúci
výslovne potvrdiť e-mailom alebo písomne, aby došlo k platnému uzatvoreniu kúpnej zmluvy.
6.2. Kupujúci je povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru
v hotovosti, resp. platobnou kartou pri osobnom prevzatí tovaru, dobierkou v mieste dodania
tovaru alebo bezhotovostným prevodom na účetobchodníka ,prostredníctvom platobnej brány
GOPAY  uvedený v akceptácii objednávky alebo na internetovej stránke obchodníka v čase pred
prevzatím tovaru.

6.3. Pri zaplatení kúpnej ceny bezhotovostným prevodom na účet obchodníka , sa považuje za
deň platby, okamih kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet obchodníka .
6.4. Povinnosťou kupujúceho je zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote
podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.
6.5. Obchodník je oprávnený odoprieť dodanie tovaru kupujúcemu, ak kupujúci nezaplatí
obchodníkovi u celú kúpnu cenu do momentu dodania tovaru na Miesto a zmluvné strany sa
nedohodli na zaplatení kúpnej ceny za tovar v splátkach.
6.6. Montáž, vynesenie tovaru a náklady s tým súvisiace nie sú zahrnuté v kúpnej cene
a obchodník i tieto služby nie je povinný kupujúcemu poskytnúť.

7. Nadobudnutie vlastníctva a prechod
nebezpečenstva škody na tovare
 
7.1. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda kupujúci až úplným zaplatením kúpnej ceny za tovar.
1. Vlastnícke právo k tovaru, ktorý tvorí dodávku, prechádza na kupujúceho
prevzatím tovaru kupujúcim na mieste dodania ním určenom (teda
dohodnutom v kúpnej zmluve podľa objednávky kupujúceho).
2. Nebezpečenstvo škody na tovare, ktorý tvorí dodávku, prechádza na
kupujúceho súčasne s nadobudnutím vlastníctva.
7.2. Okamihom prevzatia tovaru kupujúcim alebo treťou osobou splnomocnenou kupujúcim od
obchodníka alebo od jeho zástupcu, povereného doručiť tovar, alebo keď tak neurobí včas, tak v
čase, keď obchodník umožní kupujúcemu nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme
prechádza na neho nebezpečenstvo škody na tovare.

8. Reklamačný poriadok (záruka,
zodpovednosť za vady, reklamácie)
 
8.1. Kupujúci má právo na bezplatné odstránenie vady, včas a riadne, pokiaľ ide o vadu tovaru,
ktorú možno odstrániť. Povinnosťou obchodníka je vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
8.2. Namiesto odstránenia vady môže kupujúci požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka
len určitej súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, pokiaľ tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané
náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
8.3. Vymeniť vadný tovar za tovar bez vád môže obchodník vždy, pokiaľ to kupujúcemu
nespôsobí závažné ťažkosti.

8.4. Ak ide o vadu tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovaru mohol
riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo od kúpnej
zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však
kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar
riadne užívať.
8.5. V prípade iných neodstrániteľných vád, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.
8.6. Obchodník poučil kupujúceho o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 622 Občianskeho
zákonníka (bod 8.1. až 8.3. týchto obchodných a reklamačných podmienok) a právach, ktoré mu
vyplývajú z ust. § 623 Občianskeho zákonníka (bod 8.4. až 8.5. týchto obchodných
a reklamačných podmienok) tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na
príslušnej podstránke elektronického obchodu obchodníka a kupujúci mal možnosť si ich prečítať
v čase pred odoslaním objednávky.
8.7. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť u obchodníka alebo určenej osoby. Obchodník
zodpovedá za vady tovaru v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky.
Informácie o servisných miestach a určených osobách pre záručný a pozáručný servis poskytne
obchodník kupujúcemu na zadnej strane záručného listu alebo na požiadanie telefonicky alebo
prostredníctvom e-mailu.
 
8.8. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok obchodníka , teda čl. 8.
týchto obchodných a reklamačných podmienok. Kupujúci bol riadne oboznámený s reklamačným
poriadkom a informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde
možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust. § 18 ods. 1 zákona č.
250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990
Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon") v čase pred uzavretím
kúpnej zmluvy tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na príslušnej podstránke
elektronického obchodu obchodníka a kupujúci mal možnosť si v čase pred odoslaním
objednávky prečítať ich.
 
8.9. Na tovar zakúpený kupujúcim od obchodníka vo forme elektronického obchodu na
internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka sa vzťahuje reklamačný poriadok.
 
8.10. Pokiaľ tovar vykazuje  vady, za ktoré zodpovedá výrobca, dodávateľ aleboobchodník ,
vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u obchodníka , má kupujúci právo uplatniť si
u obchodníka zodpovednosť za vady tovaru.
 
8.11. Ak tovar vykazuje vady, kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v prevádzkarni obchodníka
v súlade s ust. § 18 ods. 2 Zákona tak, že doručí tovar do prevádzkarne obchodníka a doručí
obchodníkovi prejav vôle kupujúceho uplatniť si svoje právo podľa bodov 8.1. až 8.5. týchto
obchodných a reklamačných podmienok (ďalej len „Oznámenie o uplatnení reklamácie“) napr. vo
forme vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie, ktorý je umiestnený na príslušnej
podstránke elektronického obchoduobchodníka . Obchodník odporúča tovar pri jeho zasielaní na
reklamáciu poistiť. Zásielky na dobierku obchodník nepreberá. Kupujúci je povinný v Oznámení
o uplatnení reklamácie pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť
druh a rozsah vady tovaru; kupujúci zároveň uvedie, ktoré zo svojich práv vyplývajúcich z ust. §
622 a 633 Občianskeho zákonníka uplatňuje. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu aj u osoby

oprávnenej výrobcom tovaru na vykonávanie záručných opráv (ďalej len „určená osoba“).
Zoznam určených osôb je uvedený v záručnom liste alebo ho kupujúcemu zašle na jeho žiadosť
obchodník .
 
8.12. Reklamačné konanie týkajúce sa tovaru, ktorý sa dá doručiť obchodníkovi začína dňom,
kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:
1. a) doručenie oznámenia o uplatnení reklamácie kupujúcim, obchodníkovi
2. b) doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho obchodníkovi alebo na to určenej
osobe
3. c) doručenie prístupových kódov, hesiel a pod. k reklamovanému tovaruobchodníkovi , ak
sú tieto údaje nevyhnutné na riadne vybavenie reklamácie
 
8.13. Ak je predmetom reklamácie tovar, ktorý sa nedá objektívne doručiť obchodníkovi alebo
ktorý je pevne zabudovaný, kupujúci je okrem splnenia podmienok podľa bodov 8.12 písm. a)
a c) týchto reklamačných a obchodných podmienok povinný poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť
na vykonanie obhliadky reklamovaného tovaru obchodníkom alebo treťou osobou
určenouobchodníkom .  Reklamačné konanie týkajúce sa tovaru, ktorý sa nedá objektívne doručiť
obchodníkovi alebo ktorý je pevne zabudovaný začína dňom, kedy bola vykonaná obhliadka
tovaru podľa prvej vety. Ak však obchodník alebo ním určená tretia osoba napriek poskytnutej
potrebnej súčinnosti zo strany kupujúceho nezabezpečí vykonanie obhliadky v primeranej lehote,
najneskôr však do 10 dní od doručenia Oznámenia o uplatnení reklamácie obchodníkovi ,
reklamačné konanie začína dňom doručenia Oznámenia o uplatnení reklamácie obchodíkovi .
 
8.14.Obchodník alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru
vo vhodnej forme zvolenej obchodníkom, napr. vo forme mailu alebo v písomnej podobe, v
ktorom je povinný presne označiť reklamované vady tovaru a ešte raz poučí spotrebiteľa o jeho
právach, ktoré mu vyplývajú z bodu 8.1. až 8.3. týchto obchodných a reklamačných podmienok
(ust. § 622 Občianskeho zákonníka) a právach, ktoré mu vyplývajú z bodu 8.4. až 8.5. týchto
obchodných a reklamačných podmienok (ust. § 623 Občianskeho zákonníka). Ak je reklamácia
uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie
o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď,
musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení
reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť
preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
 
8.15. Kupujúci je oprávnený rozhodnúť sa, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623
Občianskeho zákonníka uplatňuje a zároveň je povinný bezodkladne informáciu o svojom
rozhodnutí doručiťobchodníkovi . Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv
v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje je obchodník alebo určená
osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) Zákona ihneď, v
zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch,
najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa
doručenia reklamovaného tovaru. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie obchodník alebo
určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj
neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia
reklamácie. Ak k prevzatiu predmetu reklamácie obchodníkom dôjde v neskorší deň, ako je deň
uplatnenia reklamácie, tak lehoty na vybavenie reklamácie podľa tohto odseku začínajú plynúť

odo dňa prevzatia predmetu reklamácieobchodníkom ; najneskôr však od momentu, kedy
obchodník znemožní alebo zabráni prevzatie predmetu reklamácie. Po uplynutí lehoty na
vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu
výrobku za nový výrobok.
 
8.16. Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej
zmluvy, môže obchodník vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo
stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska
určenej osoby (ďalej len “odborné posúdenie tovaru“). Bez ohľadu na výsledok odborného
posúdenia nemôže obchodník od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie
tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.
 
8.17. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy
a obchodník ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení
reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci tovar
zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady
odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady
znáša obchodník i bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným
posúdením preukáže zodpovednosť obchodníka za reklamovanú vadu tovaru, môže reklamáciu
uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie.
Obchodník je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky
náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne
vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
 
8.18. Kupujúci nemá právo uplatniť si právo zodpovednosti za vady, o ktorých bol obchodníkom
v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých
bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
 
8.19. Obchodník si vyhradzuje právo nahradiť vadný tovar za iný bezvadný tovar s rovnakými
alebo lepšími technickými parametrami, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
 
8.20. Obchodník nezodpovedá za vady tovaru:
5. ak ide o zjavnú vadu, ktorú kupujúci mohol zistiť kontrolou zásielky pri doručení tovaru
a ktorú neoznámil zástupcovi obchodníka v súlade s bodom 5.8. týchto reklamačných
a obchodných podmienok,
6. ak kupujúci neuplatnil svoje právo, týkajúce sa zodpovednosti obchodníka za vadu
tovaru do konca záručnej doby tovaru,
7. ak je vadou tovaru mechanické poškodenie tovaru spôsobené kupujúcim,
8. ak vada tovaru vznikla používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou
intenzitou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu
tovaru,
9. ak vada tovaru vznikla neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním
starostlivosti o tovar,

10. ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním
v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami
obvyklého používania tovaru,
11. ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými
udalosťami,
12. ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
13. ak vada tovaru vznikla neodborným zásahom, poškodením vodou, ohňom, statickou
či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
14. ak vada tovaru vznikla zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
 
8.21. Povinnosťou obchodníka je vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z
nasledujúcich spôsobov:
1. a) výmenou tovaru,
2. b) vrátením kúpnej ceny tovaru,
3. c) odovzdaním opraveného tovaru,
4. d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
5. e) písomnou výzvou na prevzatie obchodníkom určeného plnenia,
6. f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
 
8.22. Obchodník je povinný o spôsobe určenia vybavenia reklamácie a o vybavení
reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia
reklamácie osobne, prostredníctvom poskytovateľa poštovej alebo kuriérskej alebo donáškovej
služby. O výsledku vybavenia reklamácie bude obchodník informovať kupujúceho bezprostredne
po ukončení reklamačného konania telefonicky alebo e-mailom a zároveň mu bude spolu
s tovarom, resp. prostredníctvom e-mailu doručený doklad o vybavení reklamácie.
 
8.23. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady
stanovená záručná doba iná. Zasielané produkty športovej výživy, potraviny v darčekových
košoch a krmivá pre zvieratá majú dobu minimálnej trvanlivosti viac ako 2 mesiace pred
dátumom spotreby, v prípade kratšej exspiračnej doby kontaktuje obchodník kupujúceho
telefonicky, alebo e-mailom a zásielka je odoslaná iba so súhlasom kupujúceho.
 
8.24. V prípade záručnej opravy tovaru sa predlžuje záručná doba o čas, po ktorý kupujúci
nemohol požívať tovar.
 
8.25. V prípade výmeny tovaru za nový začne plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového
tovaru, ale iba na nový tovar. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na
ktorom bude uvedená informácia o výmene tovaru, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na
základe kúpnej zmluvy a tohto reklamačného dokladu.
 

8.26. V prípade odstrániteľnej vady, bude reklamácia vybavená podľa rozhodnutia kupujúceho
podľa bodu 8.15. týchto reklamačných a obchodných podmienok nasledujúcim spôsobom:
1. a) obchodník vadný tovar vymení alebo
2. b) obchodník zabezpečí odstránenie vady
 
8.27. Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu a kupujúci neurčí bezodkladne podľa bodu 8.15. týchto
reklamačných a obchodných podmienok, akým spôsobom má byť reklamácia vybavená,
obchodník reklamáciu vybaví odstránením vady.
 
8.28. Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú
odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby
mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, obchodník vybaví v závislosti od rozhodnutia
kupujúceho podľa bodu 8.15. týchto reklamačných a obchodných podmienok reklamáciu
nasledujúcim spôsobom:
1. výmenou tovaru za iný funkčný tovar rovnakých alebo lepších technických parametrov,
alebo
2. v prípade, že nemôže obchodník vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu
vrátením kúpnej ceny za tovar.
 
8.29. V prípade neodstrániteľnej vady alebo viac krát opakovanej odstrániteľnej vady, alebo
pokiaľ ide o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, ktorá zamedzujú riadnemu užívaniu tovaru
ako bez vady a kupujúci bezodkladne neurčí podľa bodu 8.15. týchto reklamačných a
obchodných podmienok, akým spôsobom má byť reklamácia vybavená, obchodník reklamáciu
vybaví výmenou tovaru za iný funkčný tovar rovnakých alebo lepších technických parametrov.
 
8.30. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené v Oznámení o uplatnení reklamácie
a v potvrdení o uplatnení reklamácie tovaru podľa bodu 8.14. týchto reklamačných a obchodných
podmienok.
 
8.31. Pre účely reklamácie sa za viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej
odstrániteľnej vady viac ako dva krát.
 
8.32. Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac
ako troch rôznych odstrániteľných vád súčasne.
 
8.33. Oprávnenie kupujúceho na uplatnenie reklamácie vady tovaru je po tom, ako využil svoje
právo a požiadal obchodníka o odstránenie vady tovaru podľa bodu 8.1. týchto reklamačných
a obchodných podmienok skonzumované a bez ohľadu na výsledok reklamácie už opätovne nie
je oprávnený pre tú istú jedinečnú vadu (nie vadu rovnakého druhu) uplatňovať reklamáciu
opakovane.

 
8.34. Ustanovenia čl. 8 týchto reklamačných a obchodných podmienok výslovne neplatia pre
subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. §52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb.
Občiansky zákoníík .
 

9.1. Osobné údaje a ich ochrana
 
 Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný
oznámiť obchodníkovi v objednávke svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska
vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu.
 Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou je povinný
oznámiť obchodníkovi v objednávke svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ,
IČO, číslo telefónu a mailovú adresu.
 Kupujúci si môže kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné údaje, ako aj
zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na internetovej stránke elektronického obchodu v
časti "Prihlásenie k Vášmu účtu".
 Obchodník týmto oznamuje kupujúcemu, že  zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane
osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
(ďalej len „ZnOOÚ“)  obchodník ako prevádzkovateľ bude v procese uzatvárania kúpnej
zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže
spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané obchodníkom v
predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je
nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo
zmluvných strán.
 Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj
súhlas v zmysle ZnOOÚ, aby obchodník spracoval a uschovával jeho osobné údaje,
najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti obchodníka
týkajúcej sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných
tovaroch a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch, týkajúcich sa
zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch.
 Obchodník sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať
v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
 Obchodník vyhlasuje, že v súlade s ZnOOÚ osobné údaje bude získavať výlučne na účel
uvedený v týchto obchodných a reklamačných podmienkach.
 Obchodník vyhlasuje, že v súlade s ZnOOÚ bude získavať osobné údaje na iné účely,
ako sú uvedené týchto obchodných a reklamačných podmienkach osobitne a zabezpečí,
aby sa osobné údaje spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na
ktorý boli zhromaždené a že ich nebude združovať s osobnými údajmi, ktoré boli získané
na iné účely.
 Kupujúci udeľuje obchodníkovi súhlas podľa bodu 9.5. týchto reklamačných
a obchodných podmienok  na dobu určitú do splnenia účelu spracúvania osobných
údajov kupujúceho. Obchodník po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne
likvidáciu osobných údajov kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže
kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od
doručenia odvolania súhlasu kupujúcimobchodníkovi .

 Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka pred
odoslaním objednávky potvrdil, že obchodník mu dostatočným, zrozumiteľným
a nezameniteľným spôsobom oznámil:
1. svoje identifikačné údaje, ktoré sú uvedené v čl. 1. týchto obchodných a reklamačných
podmienok,
2. identifikačné údaje tretej strany, ktorou je spoločnosť, ktorá doručí kupujúcemu objednaný
tovar tak, že tieto údaje sú uvedené v akceptácii,
3. účel spracúvania osobných údajov ktorým je uzavretie kúpnej zmluvy medzi
obchodníkom a kupujúcim,
4. že bude spracúvať osobné údaje kupujúceho v rozsahu meno a priezvisko, adresu
trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu, ak je kupujúci fyzickou
osobou a v rozsahu obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, číslo telefónu
a mailovú adresu ak je kupujúci právnickou osobou,
5. že požadované osobné údaje je kupujúci povinný poskytnúť,
 Obchodník vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi
a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje ZnOOÚ ani iným všeobecne záväzným
právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať. Obchodníkvyhlasuje, že súhlas
dotknutej osoby si nebude vynucovať a ani podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného
vzťahu, služby, tovaru alebo povinnosti ustanovenej obchodníkovi .
 Kupujúci má právo na základe písomnej žiadosti od obchodníka vyžadovať
1. potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o jeho osobe spracúvané,
2. účel spracúvania osobných údajov,
3. vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní svojich osobných údajov v
informačnom systéme a o jeho stave v rozsahu:
1. identifikačné údaje obchodníka a zástupcu obchodníka , ak bol vymenovaný,
2. identifikačné údaje sprostredkovateľa; to neplatí, ak obchodník pri získavaní
osobných údajov nepostupuje podľa § 34 ZnOOÚ,

4. vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jeho
osobné údaje na spracúvanie,
5. vo všeobecne zrozumiteľnej forme odpis jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom
spracúvania,
6. doplňujúce informácie, ktoré sú s ohľadom na všetky okolnosti a podmienky spracúvania
osobných údajov potrebné pre kupujúceho na zaručenie jej práv a právom chránených
záujmov v rozsahu najmä
1. poučenie o dobrovoľnosti alebo povinnosti poskytnúť požadované osobné údaje;
ak obchodník získava osobné údaje kupujúceho na základe súhlasu kupujúceho
podľa ZnOOÚ, oznámi jej aj čas platnosti súhlasu, a ak kupujúceho povinnosť
poskytnúť osobné údaje vyplýva z priamo vykonateľného právne záväzného aktu
Európskej únie, medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná,
alebo zákona, obchodník oznámi kupujúcemu právny základ, ktorý jej túto
povinnosť ukladá, a upovedomí ju o následkoch odmietnutia poskytnúť osobné
údaje,
2. informácie o tretích stranách, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú
osobné údaje poskytnuté,

 okruh príjemcov, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje
sprístupnené,
1. formu zverejnenia, ak majú byť osobné údaje zverejnené,
2. tretie krajiny, ak sa predpokladá alebo je zrejmé, že sa do týchto krajín uskutoční prenos
osobných údajov,
1. opravu jeho nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú
predmetom spracúvania,

2. likvidáciu jeho osobných údajov, ak bol splnený účel ich spracúvania; ak sú predmetom
spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
3. likvidáciu jeho osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu
ZnOOÚ alebo iného platného právneho predpisu SR.
 Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u obchodníka namietať voči:
1. spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané
na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu a žiadať ich likvidáciu,
2. využívaniu osobných údajov uvedených v § 31na účely priameho marketingu v poštovom
styku, alebo
3. poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 31 na účely priameho marketingu.
 Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u obchodníka namietať voči
spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 31 ZnOOÚ vyslovením oprávnených
dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom
chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto
spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže
sa, že námietka kupujúceho je oprávnená,obchodník je povinný osobné údaje, ktorých
spracúvanie kupujúci namietal, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako
to okolnosti dovolia.
 Kupujúci na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má
právo u obchodníka kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu obchodníka , ktoré
by malo pre neho právne účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá
výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov. Kupujúci
má právo žiadať obchodníka o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od
automatizovanej formy spracúvania, pričom obchodník je povinný žiadosti kupujúceho
vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená
osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia obchodník informuje kupujúceho v
lehote podľa ods. 18. týchto Obchodných podmienok. Kupujúci nemá toto právo iba v
prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na
zabezpečenie oprávnených záujmov kupujúceho, alebo ak v rámci predzmluvných
vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov obchodník vydal rozhodnutie, ktorým
vyhovel požiadavke kupujúceho, alebo ak obchodník na základe zmluvy prijal iné
primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov kupujúceho.
 Ak kupujúci uplatní svoje právo písomne a z obsahu jeho žiadosti vyplýva, že uplatňuje
svoje právo, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto zákona; žiadosť podanú
elektronickou poštou alebo faxom kupujúci doručí písomne najneskôr do troch dní odo
dňa jej odoslania.
 Kupujúci pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať o
tom oznámenie Úradu ma ochranu osobných údajov. Ak kupujúci nemá spôsobilosť na
právne úkony v plnom rozsahu, jeho práva môže uplatniť zákonný zástupca.
 Obchodník je povinný písomne vybaviť žiadosť kupujúceho podľa tohto čl. týchto
obchodných a reklamačných podmienok, resp. vyhovieť požiadavkám kupujúceho podľa
ZnOOÚ a písomne ho informovať najneskoršie do 30 dní od prijatia žiadosti alebo
požiadavky.
 Obmedzenie práv kupujúceho podľa ZnOOÚ obchodník bezodkladne písomne oznámi
dotknutej osobe a Úradu ma ochranu osobných údajov.
 Obchodník i oznamuje týmto kupujúcemu, že v súlade ZnOOÚ pri spracúvaní osobných
údajov kupujúceho sa predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté
a sprístupnené nasledovným tretím  stranám, resp. okruhu príjemcov:
Packeta Slovakia s.r.o., Kopčianska 3338/82 A, 851 01 Bratislava, IČO: 48136999, DIČ:
2120099014, GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Budča 1039 962 33 Budča, IČO
36624942 DIČ 2021797140 IČ DPH SK2021797140, registrácia od 7.7.2004, Slovenská pošta, a.
s. Partizánska cesta 9 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124 DIČ: 2021879959 IČ DPH:
SK2021879959

 

10. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
 
10.1. Pokiaľ dôjde k nemožnosti splniť svoje povinnosti zo strany obchodníka , vyplývajúce mu z
kúpnej zmluvy, z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo ak výrobca, dovozca
alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné
zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností obchodníka vyplývajúcich z kúpnej zmluvy
alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho
spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito
obchodnými podmienkami alebo v cene ktorá je uvedená v objednávke, obchodník je povinný o
tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a zároveň je povinný ponúknuť kupujúcemu
náhradné plnenie alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať
objednávku). V prípade, ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodov uvedených v tomto
bode týchto reklamačných a obchodných podmienok, je obchodník i povinný vrátiť kupujúcemu
už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 14 dní od oznámenia o
odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený kupujúcim.
 
10.2. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 19
ods. 1 a nasl. Zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v lehote 14 dní od prevzatia
tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní
elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak obchodník včas a riadne splnil
informačné povinnosti podľa ust. § 15 ods. 1 písm g)
 
10.3. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným
spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu
potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
 
10.4. Začiatok plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy je stanovený na deň, v ktorý kupujúci
alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru
alebo pokiaľ
1. a) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, odo dňa prevzatia
posledného dielu alebo posledného kusu,
2. b) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, odo dňa
prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
3. c) na základe zmluvy tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, odo dňa
prevzatia prvého dodaného tovaru.
 
 
10.5. Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím
plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

 
10.6. Pri odstúpení od zmluvy sa vyžaduje písomná forma, spôsobom nevzbudzujúcim
pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy omylom alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom
nosiči, alebo pomocou formulára, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných a reklamačných
podmienok. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o
odstúpení od zmluvy bolo odoslané obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. §20
ods. 8 Zákona č. 108/2024 .
 
10.7. Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto obchodných
a reklamačných podmienok musí obsahovať informácie požadované vo formulári odstúpenia od
kúpnej zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných a reklamačných podmienok, najmä
identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má
obchodník vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu kupujúceho.
 
10.8. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim, sa zrušuje od začiatku aj každá
doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil. Nie je možné
požadovať od kupujúceho žiadne náklady alebo iné platby, ktoré súvisia so zrušením doplnkovej
zmluvy, okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v ust. § 20 ods. 11 a 12Zákona o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby
a došlo k úplnému poskytnutiu služby.
 
10.9. V lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy, je kupujúci povinný bez
zbytočného odkladu zaslať tovar späť na adresu sídla prevádzkovateľa alebo ho odovzdať
obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru. To neplatí, ak obchodník
i navrhol, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota
podľa prvej vety tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok sa považuje za
zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
 
10.10. Kupujúci je povinný doručiť obchodníkovi u tovar kompletný vrátane kompletnej
dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný.
 
10.11. Zásielky na dobierku nebudú preberanéobchodníkom . Odporúča sa tovar poistiť.
Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia
oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na
základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné
a iných nákladov a poplatkov. Obchodník i nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby podľa tohto
bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok pred tým, ako mu je doručený tovar alebo
kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže obchodník navrhne, že si
tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
 
10.12. Náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi znáša kupujúci. Tovar sa vráti priamo
obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru. To neplatí v prípade ak

obchodník súhlasil, že tieto náklady bude znášať sám alebo ak si nesplnil povinnosť podľa §19
ods. 1 ) Zákona o ochrane spotrebiteľa
 
10.13. Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého
zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností
a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si obchodník
nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § § 15 ods. 1 písm.
f).Zákona o ochrane spotrebiteľa
 
10.14. Obchodník je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký
použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia
platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky.
 
10.15. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je používaný,
poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiťobchodníkovi :
1. hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v zmysle ust. § 457 Občianskeho zákonníka
v skutočnej výške
2. náklady, ktoré vznikli obchodníkovi v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do
pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovar
Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu reklamačných a obchodných podmienok uhradiť
obchodníkovi náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru
v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.
 
10.16. V súlade s ust. § 19 ods 1 zákona č. 108/2024 Z.z. Zákona o ochrane spotrebiteľa
kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
 predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného
na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
 predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany
zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
 predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh
alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal
rozbalil,
 poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho
poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol
riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od
zmluvy.
 predaj tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí tovaru od obchodníka
kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý takým spôsobom, že jeho opätovné
uvedenie do pôvodného stavu obchodníkom nie je možné bez vynaloženia zvýšeného
úsilia a zvýšených nákladov, napr. zložený alebo zmontovaný nábytok a pod.
 

10.17. Ustanovenia čl. 10 týchto obchodných a reklamačných podmienok výslovne neplatia pre
subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. §52 ods. 4 zákona č. 40/1964Zb.
Občiansky zákonník
 10.18 Vrátenie v prípade akcie X+Y
V prípade, ak Kupujúci vráti len časť objednaného tovaru zakúpeného v akcii, pričom vrátením
časti tovaru už nespĺňa podmienku akcie 2+1 zadarmo, Kupujúci má nárok na vrátenie časti
Kúpnej ceny len v tom prípade, ak je hodnota tovaru, ktorý si Kupujúci ponechal, nižšia ako
Kúpna cena, ktorú Kupujúci zaplatil Obchodníkovi za všetok tovar zakúpený v akcii 2+1 zadarmo.
V tomto prípade Obchodník uhradí Kupujúcemu len rozdiel medzi hodnotou tovaru, ktorý si
Kupujúci ponechal a zaplatenou kúpnou cenou za tovar. Za hodnotu tovaru sa v tomto prípade
považuje neakciová cena tovaru uvedená na wearmee.sk v čase odoslania objednávky
Obchodníkovi. Označenie tovaru a k nemu zodpovedajúca cena na faktúre nie je pre účely
vrátenia kúpnej ceny v tomto prípade relevantné. V prípade, ak Kupujúci vráti tovar v lehote 14
dní od doručenia tovaru Obchodníkom , neuhrádza manipulačný poplatok v súvislosti s
odstúpením od Kúpnej zmluvy. V prípade, ak sa zákazník rozhodne požadovať vrátenie celkovej
sumy uvedenej na faktúre, je potrebné vrátiť kompletnú objednávku zahŕňajúcu všetky položky,
ktoré boli zákazníkovi internetovým obchodom dodané.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

11. Záverečné ustanovenia
 
11.1. V prípade uzatvorenia kúpnej zmluvy v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať
písomnú formu.
 
11.2. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná vo forme e-
mailových správ.

 
11.3. Na vzťahy neupravené týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami sa vzťahujú
príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom
obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo
veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.
284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri
predaji na diaľku.
 
11.4. Tieto obchodné a reklamačné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu uzavretím
kúpnej zmluvy.
 
11.5. Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa
s týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami oboznámil, prečítal ich, porozumel ich obsahu
a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
 

12. Alternatívne riešenie sporov
 
12.1. Nakupujúci má právo požiadať obchodníka o nápravu, v prípade ak má pocit, že obchodník
porušil jeho práva alebo nevybavil reklamáciu tak, aby bol aj on spokojný. Ak obchodník do 30
dní na žiadosť neodpovie alebo na ňu odpovie odmietavo, spotrebiteľ môže podať návrh na
začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt
ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. Podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. sú ARS subjektmi orgány
a oprávnené právnické osoby. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12
Zákona 391/2015 Z.z. Žiadosť môže podať tiež online prostredníctvom platformy alternatívneho
riešenia sporov RSO.
Alternatívne riešenie sporov je vyhradené výlučne pre spotrebiteľov fyzické osoby, nie
nakupujúcich podnikateľov. Riešenie sporu sa prebieha medzi spotrebiteľom a obchodníkom ,
ktorí uzavreli zmluvu na diaľku a, ktorých spor má hodnotu vyššiu ako 20 EUR. Maximálny
poplatok, ktorý môže ARS požadovať je 5 EUR od kupujúceho, na úhradu nákladov. 
13. Zverejňovanie reklamných a propagačných
fotografií

13.1 Obchodník na svojom webovom sídle (e-shop) ako aj na reklamných účtoch na sociálnyc
sieťach alebo iných webových stránkach, ktorých je prevádzkovateľom, prezentuje
prostredníctvom svojich zamestnancov tovary, ktoré ponúka na predaj – fotografie s oblečením,
aby mal spotrebiteľ bližšiu predstavu o tvare, veľkosti, farbe a iných vlastnostiach tovaru.

13.2 Všetky reklamné fotografie sú súčasťou podnikuobchodníka .

13.3 Obchodník i má súhlas svojich zamestnancov na zverejňovanie týchto fotografií na
webovom sídle, sociálnych sieťach alebo iných webových stránkach. Súhlas sa vzťahuje iba na
webové stránky a účty prevádzkovanéobchodníkom.

13.4 Obchodník vykonáva vo svojom mene a na svoj účet majetkové práva k fotografiám,
pokiaľ sa s dotknutým zamestnancom nedohodne inak. Medzi majetkové práva patrí najmä:
a) spracovanie diela,
b) spojenie diela s iným dielom,
c) zaradenie diela do databázy podľa,
d) vyhotovenie rozmnoženiny diela,
e) verejné rozširovanie originálu diela alebo rozmnoženiny diela
1. prevodom vlastníckeho práva,
2. vypožičaním,
3. nájmom,
f) uvedenie diela na verejnosti
1. verejným vystavením originálu diela alebo rozmnoženiny diela,
2. verejným vykonaním diela,
3. verejným prenosom diela.

13.5 Výhradné osobnostné práva k reklamným fotografiám patria autorovi tej-ktorej fotografie,
teda dotknutým zamestnancom, prípadne iným osobám.

13.6 Každý, kto nemá oprávnenie alebo súhlas dotknutej osoby, je povinný zdržať sa
akéhokoľvek používania reklamných fotografiíobchodníka . Pokiaľ má tretia osoba záujem
o používanie reklamných fotografií, je povinná vyžiadať si súhlas obchodníka alebo inej
oprávnenej osoby a vyčkať na (ne)udelenie tohto súhlasu, prípadne navrhnúť uzatvorenie
licenčnej zmluvy a po jej uzatvorení používať fotografie za podmienok uvedených v takejto
zmluve.

13.7 Obchodníktýmto vyhlasuje, že uvedením reklamných fotografií na verejnosti neudeľuje
žiadnej tretej osobe súhlas na ďalšie používanie reklamných fotografií akýmkoľvek spôsobom.
Použitie reklamných fotografií prezentovaných obchodníkomzo strany tretích osôb si vyžaduje
nový súhlas dotknutých osôb, ktoré sú na fotografiách zaznamenané, resp. ktoré fotografie
vyhotovili.

13.8. Obchodník informuje o tom, že v prípade neoprávneného zásahu do majetkových práv
podľa § 19 autorského zákona alebo neoprávneného zásahu do osobnosti / súkromia
zamestnancaobchodníka , ktorý je na reklamných fotografiách zachytený alebo ktorý
zhotovil reklamné fotografie, budú si oprávnené osoby uplatňovať ich nároky na náhradu
škody, vydania bezdôvodného obohatenia, zaplatenia finančného zadosťučinenia, zdržania sa
ďalšieho neoprávneného konania a iných nárokov na príslušných orgánoch, vrátane podania
trestného oznámenia pre podozrenie zo spáchania trestného činu porušovania autorského práva
podľa § 283 Trestného zákona.
 

UPOZORNENIE:

Tieto všeobecné obchodné podmienky boli vypracované pre spoločnosť Wearit s.r.o., IČO: 52
857 174, Stredné Turovce 163, Veľké Turovce 935 81, zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Nitra, oddiel: sro, vložka číslo: 50181/N, spoločnosťou Krši s.r.o.,
Hviezdoslavova 275/27, Žiar nad Hronom 965 01, IČO: 50 532 464, ktorá si vyhradzuje k tomuto
dielu svoje autorské práva. Akékoľvek použitie tohto diela alebo jeho časti (rozmnožovanie,
kopírovanie, skenovanie alebo iné šírenie textov, tabuliek a ďalších súčastí tohto diela)
mechanickým alebo elektornických spôsobom bez predchádzajúceho písomného povolenia
spoločnosti Krši s.r.o. na takéto použitie je prísne zakázané.
 
Poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie od kúpnej zmluvy
 
1. Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie 14 dní odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s
výnimkou dopravcu prevezmete tovar. Pri uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy nás
informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením
(napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na adrese wearit s.r.o., Stredné
Turovce 163, 935 81 Veľké Turovce, sk.wearit@gmail.com, +421 911 741 400.
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý sa
nachádza ako príloha č. 1 obchodných a reklamačných podmienok. V prípade záujmu máte
možnosť vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo akékoľvek iné
jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od kúpnej zmluvy aj elektronicky prostredníctvom našej
internetovej stránky www.wearmee.sk. Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od kúpnej
zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme e-mailom, resp. na inom trvanlivom nosiči.
Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva
na odstúpenie od kúpnej zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
 
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti
s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To
sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný
spôsob doručenia, ktorý ponúkame ani na náklady za doplnkové služby, ak boli predmetom
zmluvy a ak došlo k ich úplnému poskytnutiu. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu
a v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o
odstúpení od tejto kúpnej zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste
použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez
účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu
adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo
nastane skôr.
Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na adresu sídla spoločnosti bez zbytočného odkladu a v
každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota
sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame
náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Upozorňujeme Vás, že v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zodpovedáte za akékoľvek
zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním v čase od jeho doručenia do momentu
jeho vrátenia iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti
tovaru.